Şarkıcı Lara'nın son hali şaşırttı! Görenler tanıyamadı!

Publicat pe 4 sep. 2019
Müge ve Gülşen'le 2. Sayfa'nın canlı yayın konuğu olan şarkıcı Lara yıllar sonra yeni görüntüsüyle herkesi şaşırttı. Yüzündeki büyük değişimle dikkat çeken Lara, hiç estetik yaptırmadığını ve önceki yıllara göre epeyce zayıfladığı için bu şekilde göründüğünü söyledi. İşte yıllar önceki Lara ile şimdiki Lara...
Magazinde son söz yine Kanal D'de söylenecek! Müge ve Gülşen'le 2. Sayfa, hafta içi her sabah 09.30'da Kanal D'de!

Comentarii

  • Lara çok güzel her yaştda❤

  • Tabi insan deysiyor insan yaslaniyor ne sacma sorular

  • Allahim sen bu insanlara bir gram akıl ver.he la he sende estetik yok sesin bile sigaradan başka bir sese dönüşmüş.michael jackson da sadece göz damlasıyla o hale gelmişti

  • Zaten güzeldin yaa

  • Bu kadın oldum olası çizilmiş gibi idi. Ben çok begenıyorum ayrıca estetigede hiç ihtiyacı yok

  • Aynı kadın hep böyleydi

  • Botokstan maymuna donusmus

  • Burnunda yok galiba cunki eski fotograflariyla ayni burnu ama dudaklarda bir dolgunluk var😂

  • Eski Lara'yı özlüyorum

  • Bu kim la

  • Sağıra sözünü köre gözünü süsleme lara biz seni eski halinlede yeni halinlede seviyoruz sesini seviyoruz herkes özgür dür isteyen istedigini yapar vesselam

  • Lara seni geri istiyoruz ya surda görünce özlediğimi farkettim sen turkiyenin shakirasinin geri dön

  • Lara sen muhteşem bir kadınsın. Boşver şunları ❤❤

  • Ben ebru Polat'a benzettim sizce

  • Hicte kotu makyaj degil! Eski makyajlar cok guzeldi, hala eski kliplerini izliyorum bu kadinin

  • Ben ikna oldum ya estetik yok 😃

  • Burnunu kaldrtmş

  • O ateşli at gibi hatun gitmiş şişko estetik balonu gelmiş iğrenç 🤮

  • Bu kadının bugün konserine gittim hiç kimseyi kırmıyo çok samimi bir insan ve vatanına bağlı konserindende bunu dile getiririyor

  • Yine güzel

  • Nolmuş bu kıza yolda bu halde görsem tanıyamazdım

  • Tek derdimiz bu bizim lara da estetik varmı yokmu 🙂

  • burnu estetik ,her yeri estetik.. dolgu.. ruh hastası karı

  • Estetik yapmış çok belli niye milleti kandırıyorsun 😂

  • Dudaklarına dolgu yaptırdığı o kadar belli oluyor ki ! Estetik doktoruna sorun ameliyatlı burnun ucu sert olur diye atmasyon bir bilgi veriyor. Burun ameliyatı olan akraba ,komşu,arkadaş bir çok kişi biliyorum. Kimsenin burnunun ucu sert değil. Burnu ameliyat mı bilmem ama dudaklarında ve yanaklarında kesin dolgu ve botoks var. Alnında kırışık olmayan botoksluymuş muş. Annem ve teyzemin alınlarında tek kırışıklık yok ve botokslu değilller .İkisinin de boyun ve göz etrafında kaz ayakları kırışığı var. Yalan söylüyor. Bunlar kendilerini akıllı alemi sersem zanneden tipler. Yüzü tipik işlem görmüş ,transeksüel,travestiye benzemiş,tipik yapay yüzlü kadınlardan olmuş. Hele dudaklar çok tipik sahte ,tipik travesti dudakları. Transeksüel ve travestileri aşağılamak için söylemedim. Durum tespiti olarak söyledim. Kadınsı gözükmek uğruna yaptırdıkları dudak dolgusu bir örnek yapay görüntü veriyor ve simayı da benzer şekilde aynı kalıp yapıyor ya o.

  • Kendini mahvetmissin Allahin verdigiyle yetinmeyin siz hic

  • Eski halinle şimdiki halinle tabiki fark olcak laracim ama estetikle evrim geçirmişsin ama olmamış be güzelim bambaşka biri olmussun estetikli suratlar takma sürat gibi duruyor

  • Ziyaaaaaaaaaaaaaa heseyi anladıkta o dudağa nasıl inanmamızı bekleyebilir bir insan 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

  • Burun kendinin ya. sanki dudakta bilemem

  • Dudakda hic bir dolgu yok belli kendi dudaklaridi bence

  • Yok ya her yeri estetik .

  • Bir kere çene gamzesi gitmiş, orda bir botoks var sallama lara sadece çizgiye yaptırmışmış

  • yavv bi gitt..salakmıyız bizz..heryeri estetikk..yalana ne gerek var..yaptırdıysan yaptırdın..bananeee

  • Lara ayni sadece o donemki yanik esmer teni yok ve makyaji sadeleşmis

  • İlker manavbaşına yaptırdı dudaklarını yıllar önce

  • Yalnız bazı insanların burnu ve dudağı doğuştan estetikli olabilir ne abarttınız

  • Olgun bir kadin olmus insan illaki yaslaniyor ya

  • Sipor yapınca dudaklarinmi şişiyor karışınca çocuk yok

  • Kadin kendine inandirmak icin suratını minciklaya minciklaya bi hal oldu😂😂😂

  • Olsa bile size ne allah allah ikiniz varya

  • Öf estetikli veya değil bize ne eskiden de güzeldi şimdide güzel işte masallah

  • Doğru soyluyor

  • Lara zaten guzel bir kadıdı hala guzel bir kadın.. Botoks filan yapan kadın ne dudağını ne burnunu oynatabılır. Gençlik fotoğraflarından da belli zaten operasyon gecırmedıgı

  • Zavalli kadin cirpinmis kendimi anlaticam diye.Bu ne kadar ayip bir sey bu insalara ne oldu yahu !?Resmen kadina sen cirkin olmussun demisler??

  • Estetik yok diyor ama dolgu var diyemiyor..Abla yalan konuşma işte doldurtmussun 😂😂😂

    • Botoks ne demek cahil,dolgu ile facelift denen operasyon işte bari bilmiyorsun belli etme!

  • Dudagi cikacak gibidir duruyor ahaha estetik yok degil diyor ya yalana bak ya

  • Yalana bak

  • bu iki magazinci salaklari anlamayan ayni sekilde aptaldir

  • Botoks kendine Lara yaptirmis.

  • Lan git estetik her şeyin

  • Tam ziya🤪

  • Surata bak ya

  • Yok burnu ağzi ayni. Yaşlanmiş. Yaşlanincada yüz farkli oluyor. Doğal oldugu icin tuaf geliyor insana.

  • Uzman estetisyen olarak soyluyorum dudaklar dolgu yuz inceltme bile yapilmis.

  • Lara hanim😄 estetiklerden botokstan konusamiyor

  • ALLAHin yarattiğı fitrati degistirenler nasil hesap verecek.

  • Maşallah çok güzelsin❤👑👑

  • Ne anlatıyosun canım yüzün çok belli doğal değilsin yüz yapılmiş burun çok estedik belli yanaklar botoks geçmişde güzel olabilirsin ama şimdi çok çirkinsin hayatım 👎 yüzünü mahvetmişsin İnan

  • Boşver kız ..onlar öyle görmek istiyor..anlarsın yaa kıskançlık

  • Yav he he🤥